Emlékeztek erre a jelenetre az A nap mikor a Föld megállt című filmből?

Nem kell szégyellni ha nem, ugyanis valószínű a filmet sem láttátok. Ez ugyanis nem az Amikor megállt a Föld ( The Day the Earth Stood Still ) hanem az A nap amikor a Föld megállt ( The Day the Earth Stopped ) egyik jelenete, ami egy alacsony költségvetésű "koppintása" a sokak által ismert filmnek, illetve csak a címének. De nem ez a fenti jelenet lényege, hanem az, hogy a csukott szájjal beszélő überbrutális kozmológus tudós professzor néni vagy eleve baromságot beszél, vagy a szinkronizálás sikerült kissé furcsán.

200 másodperc per óra az nagyon gyors. Teccikérteni?
Vagy nem.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saji-San 2009.03.15. 23:15:30

Hello!

Nézd meg a "Trója" c. filmet Brad Pittel, és vedd figyelembe, hogy amikor leszúrja majdnem az elején a nagy darab kopaszt Achilles, akkor mikor kihúzza belőle a kardot, a végén kipattan a kard vége a testből, és nem húzza ki azt. A másik a vádli kaszkadőr, arra is lehet találni biztos bakikat.

Szerintem a Gladiátor c. filmbéli bakik bemutatása jó volt, lehetne a következő a Trója. Csak így tovább!

ShagBeckur 2009.03.15. 23:27:18

Ez inkább leiterjakabos, de tetszik:)

Amúgy pont most megy National Geographicen az időutazásról egy műsor, lehet hogy a filmben arra gondoltak, hogy a meteorit 1 óra alatt 22 másodperccel kerül közelebb? Bullet-time, belassulás?

HELL AWAITS 2009.03.15. 23:49:45

:D 200 sec/h überbrutál sebesség,sztem megdöntötték a relativitás elméletet!

LoSTPRoPHET 2009.03.16. 00:09:56

Mátrix, Star Wars, hogy csak párat mondjak ahol endless számú baki van.

Szélpörgő 2009.03.16. 10:07:11

200mp/h hmm, lenne egy olyan mocim... :D
Nevezhetnék minden gyorsulásin, fix, hogy én nyernék. :)

abüdöskurvaanyad (törölt) 2009.03.16. 10:59:21

Le akartam szedni, de aztán mégsem.
Ezek szerint nem vesztettem semmit.

abüdöskurvaanyad (törölt) 2009.03.16. 11:03:49

Na de már nem azért, de a 200 mp/h az nem sebesség. Senkinek nem tünik fel, hogy az csupáán két időegység. Ökörség!
Mint a bacon szalonna...

abüdöskurvaanyad (törölt) 2009.03.16. 11:06:57

Vagy ez valami viszonyítási szám lehet?
Ki tudja?! Lehet valami időutazásos kvantumfizikás izéként létezhet ilyesmi. De a filmben, mint sebesség említik, szóval ...

Tulazon 2009.03.16. 17:09:04

ge.nom: szerintem a fordítón kívűl mindenkinek feltünt

Syolos 2009.03.16. 18:29:11

Na most nem azért, de szerintem a 200 mp/ó az kibaszott lassú :) Ha valaki 200 másodpernyit halad előre az időben egy óra alatt, akkor valami igazán jó anyagot tolhatott el, és maximum neki tűnik gyorsnak az idő :D

Psylocyber 2009.03.17. 23:37:56

ez kegyetlen:D érted valaki sztem poénkodott az nem lehet h ez véletlen van így:D amúgy tényleg lehetne keresni durva testdublőröket:D csupasz pisztolyban láttam pár arcnélküli arcot:D

Nightqueen † · http://nightqueen.blog.hu 2009.03.18. 01:42:34

Izgatottan várom a következő posztot! :D
Ezmeg ..elég érdekes..

Márk_Márk 2009.03.18. 02:29:55

@ge.nom:
A bacon szalonna nem hülyeség, ugyanis a bacon közel sem az, amit mi szalonna néven ismerünk, és a szalonna nem az, amit az angolok bacon néven emlegetnek (konkrétan az angoloknál nincs olyan termék a húsboltban, mint a mi szalonnánk, egyszerűen nem eszik meg, és leginkább fat - és nem bacon -néven emlegetik, már ha egyáltalán).

Szóval persze, valójában angolszalonna, de a bacon szalonna nem olyan ördögtől való alkotmány.

(Mellesleg szerintem ez 200 mérföld/óra volt az eredetiben, csak a fordító nem figyelt.)

abüdöskurvaanyad (törölt) 2009.03.18. 08:38:08

@Márk_Márk: ez nem tudtam, bár én a "bacon" azaz szalonna névre gondoltam.
szalonna szalonna
süti beállítások módosítása